Miért fontos a weboldal egy vállalkozás számára?
Ebben a cikkben bemutatjuk neked, hogy miért van szüksége minden vállalkozásnak weboldalra. 🙂
Az első számú és legegyértelműbb ok
Az emberek 75%-a a weboldalad alapján ítéli meg a vállalkozásod hitelességét.
Ne magadból indulj ki!
Sokan esnek abba a hibába, hogy a saját elképzeléseiket helyezik a szakértők tapasztalatai elé.
Pedig ez rossz hozzáállás.
Ugyanis mi nap mint nap foglalkozunk a témával, rengeteg féle vállalkozást látunk, elemzünk és
nagyon sok mindennel találkoztunk már. Ismerjük a trendeket és gyakoroljuk is azokat.
Például
Attól, hogy valaki nem vásárol az interneten, ezért nem készít webshopot a termékeinek…
Attól még
A Covid gyűrűjében is 40%-os növekedésnek nézett elébe a magyarországi internetes kiskereskedelem.
Ezzel pedig a bruttó forgalom meghaladta az 1200 milliárd forintot.
Ezt nézhetjük vállalkozó szemmel is, webshoptól függetlenül.
Abba gondoljunk bele, mit látunk az utcán…
Mindenki a telefonját bújja otthon, vagy kávézókban a laptopot. Ez nem véletlenül van így.
Manapság az életünk nagy részét online éljük, hiszen gyorsabb a kommunikáció és gyorsabban jutunk infókhoz.
ÁHÁ… Itt a lényeg!
Hiszen az emberek 97%-a mit csinál, amikor információra van szüksége?
Előveszi a telefont, felnyitja a laptopot és keres.
Képzeld el, hogy masszőr vagy Alsóbögyörőspusztán és valakinek masszőrre van szüksége Alsóbögyörőspuszta közelében. Hogy fog megtalálni, ha nem vagy jelen online? Így várhatod az ügyfeleket életed végéig, de valószínüleg a KATA többe fog kerülni, mint a bevételed 🙁
Ezt nem hagyhatod!
Ha Te nem mutatod meg, hogy jobb vagy, megteszi a konkurenciád!
Ismerd fel az előnyeit!
Új ügyfeleket szerezhetsz
Kapcsolatot tarthatsz régi és új ügyfelekkel
Egy weboldallal új piacokra léphetsz be
A legnagyobb értékesítési felületed lehet
Tömegeket érhetsz el vele
Költséghatékony hirdetéseket indíthatsz facebookon
Ugyanis a fecbook hirdetés önmagában semmit nem ér…
ha nem a weboldaladra irányítod a vásárlókat
A mai világban szinte elengedhetetlen egy vállalkozás számára, hogy egyedi weboldala és arculata legyen, amiről könnyen be tudják azonosítani a vevők és meg tudják különböztetni a céget a piacon lévő többi versenytárstól.
A vevői bizalom kiépítésének első eleme az, hogy profizmust, igényességet sugalljon a vállalkozás megjelenése.
Ezt jobb, ha profikra bízod!
Ha neked is fontos, hogy hogy ítélik meg vállalkozásod az ügyfelek, akkor tekintsd meg szolgáltatásainkat és
kérd ingyenes konzultációnkat, vagy árajánlatunkat.
Köszi, hogy végig olvastad. 🙂